'Ik was onder de indruk van de service'  


Wanneer je zakelijke gasten ontvangt, wil je niet alleen dat de locatie indruk maakt. Ook als het gaat om service en gastvrijheid moet alles kloppen.

Het Centraal Ketelhuis besteedt daar veel aandacht aan en dat merk je, zeggen opdrachtgevers. "Ik was zeer onder de indruk van de service op de dag zelf. Onze contactpersoon had alles onder controle, had aan minder dan een half woord genoeg, dacht mee en was fl exibel. Wij hoefden zelf niets te doen. Dat heb ik niet veel meegemaakt", zegt Suzanne Verhees van PostNL.

Ook Ann Kollen van DVEP Energie kijkt tevreden terug op het klantevent dat ze bij Het Centraal Ketelhuis organiseerde. "Veel collega's en klanten hebben positieve feedback gegeven. Tijdens de avond heeft het ons aan niets ontbroken, dankzij twee zeer attente én alerte partymanagers."

En dan hebben we het nog niet over de NS, FrieslandCampina en Rabobank gehad. Benieuwd naar hun ervaringen? Bekijk ze hier.

ketelhuis

Samen de beste keuze maken?

Wij zetten graag onze ervaring in!